منو

موضوع پرسش شما چیست؟

موضوع موردنظرتان را جستجو کرده یا از دسته‌بندی زیر انتخاب کنید

بازگشت
روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

کارشناسان خدمات پس از فروش دانیارکالا ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند .

علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.

پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا ، وجه به حساب شما مرجوع میشود و در صورت عدم تایید و تمایل شما کالا به شما باز خواهد گشت.

پرتکرارترین پرسش‌ها

بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی از ساعت 9 الی 16 امکان پذیر است .

مشاهده توضحیات تکمیلی

خیر، مشتریان عزیز دانیارکالا میتوانند بدون ثبت نام در سایت فروشگاه اقدام به خرید کالاهای موجود نمایند .

مشاهده توضحیات تکمیلی

شما میتوانید از طریق  صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

مشاهده توضحیات تکمیلی

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به دانیارکالا اطلاع داده شود .

مشاهده توضحیات تکمیلی

در حال حاضر ارسال کالا تا وزن 25 کیلوگرم از طریق پست پیشتاز و برای وزن های بالاتر از طریق باربری ها انجام میشود . برای مشتریان شهر شیراز ارسال فوری با پیک امکان پذیر می باشد .

مشاهده توضحیات تکمیلی
کالاهایی که دیده اید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی دانیارکالا
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی دانیارکالا